Sertai Kami di Facebook

Please Wait 300 Seconds...!!!

x
Home » » UkIrAn CiNtA KiTa

UkIrAn CiNtA KiTa

Bila rindu itu masih bertahan
maka izinkan aku datang mengubatinya

namun, bila sakit hati yang kau pendam
maka izinkan maafku kau terima

bila kita tak akan pernah bertemu lagi
bila hari terakhirku telah tiba
aku ingin kau tahu
hanya kau lah cinta sejatiku
cinta sejati yang tak bisa kumiliki
cinta sejati yang hanya bisa ku kenangi

aku terlalu menyayangimu
aku tak mahu lepas darimu
aku baru pertama kali memiliki kekasih
dan aku tak akan bisa untuk melupakanmu
walau hanya sehari

…………….kau…………..

sEriNg tErLihaT DimatakU
SenyuM BahagiA YanG TermaniS
DarI BibiR YanG iNsaN kuCiNtai

apa mungkin cinta tak mungkin terukir
kan ku ukir jadikan ia abadi
kan ku hias dgn semerbak harum sang melati
ini kan menjadi kisah yg indah
ku pastikan ukiran cinta kita kan terukir abadi selamanya…………

0 Komen:

Post a Comment