Sertai Kami di Facebook

Please Wait 300 Seconds...!!!

x
Home » , » Oreo T-Card Dunk Your Dad This Father’s Day!

Oreo T-Card Dunk Your Dad This Father’s Day!

Pihak Kraft Foods Malaysia telah melancarkan kempen 'Daddy Dunk' sempena Hari Bapa yang akan tiba tidak lama lagi. Dengan adanya kempen ini bapa dan anak akan dapat menambahkan lagi rasa kasih sayang di antara mereka.


Bagi melancarkan lagi kempen ini, pihak Kraft Foods Malaysia menjemput semua rakyat Malaysia, para bapa dan sessi keluarga untuk ke New Wing 1 Utama pada 19 Jun 2011 untuk memeriahkan lagi 'Oreo Daddy Dunk' Day ini. Pelbagai acara menarik telah pun di sediakan untuk sessi keluarga dan juga pemberian tshirt esklusif 'Daddy' di berikan secara percuma.


Selebriti Aaron Aziz dan ahli keluarganya juga akan turut serta pada hari tersebut. Selaku juru cakap Oreo, Aaron Aziz akan berkongsi cerita mengenai perjalanan hidupnya sebagai seorang ayah kepada 3 orang anaknya.

Di samping itu, pihak Kraft Foods Malaysia juga akan mengadakan 'online' kempen di Facebook yang mana semua rakyat Malaysia khususnya kanak-kanak akan berpeluang menyatakan rasa kasih sayang mereka terhadap bapa mereka dengan menghantar Oreo T-Card secara virtual.

Apa lagi?? jom create la T-Card untuk bapa korang sekarang.. Nak lagi best jom kita pergi One Utama 19 Jun ni dan bawa keluarga sekali.. boleh kenal-kenal keluarga Aaron Aziz nanti.. hehe..


Klik disini untuk tahu lebih lanjut pasal Father's Day Oreo T-Card Dunk ni!!!




Dan jangan lupa nantikan surprise dari pihak Nuffnang.. Nak tahu apa surprise tu korang kena la tengok page Nuffnang yek...




0 Komen:

Post a Comment