Sertai Kami di Facebook

Please Wait 300 Seconds...!!!

x
Home » » Nuffnang Memang Best !!! Alhamdulillah Dengan Rezeki Yang Diberi...

Nuffnang Memang Best !!! Alhamdulillah Dengan Rezeki Yang Diberi...



Alhamdulillah dengan rezeki yang diberi Allah...Terima Kasih Nuffnang ~!!!

Rasanya nih entri pertama saya mengenai nuffnang untuk perhargaan terima kasih yang tak terhingga dengan pendapatan yang diberi selama nih...dah lama makan income dari Nuffnang baru harini nak ucap terima kasih...hampeehh..hehehe


Alhamdulillah bulan lepas dapat 2 Buffered Earning, dah claim pun Cheque tapi belum sampai lagi....(Rujuk Gambar Diatas) hehe....walaupun tak banyak tapi cukup untuk menaikkan semangat saya untuk berblogging share apa2 entri yang saya rasa best dan patut di Share dengan kawan2 semua. Saya mula berkecimpung dengan blog nih sejak awal 2007 tapi start tahun lepas baru berjinak jinak dengan Nuffnang nih..

Sikit2..lama2 jadi bukit...biar kita bermula dari bawah..belajar apa yang patut untuk menaikkan jumlah Traffik blog. Alhamdulillah sekarang telah membuahkan hasil. Walaupun hasilnya takderlah macam blogger2 lain di luar sana yang mampu meraih income Nuffnang sehingga 4 ke 5 angka macam Redmummy dan Ben Ashaari tuh.. Pergh..kalau lah boleh jadi macam diorang. Banyak lagi yang saya kena belajar untuk jadi seperti diorang.

Sebenarnya lepas claim cheque pada 6 Mei aritu saya dah mula slow ngan blog.. dah jarang2 update disebabkan sibuk dengan kerja. Skali skala jenguk Akaun Nuffnang tgk income ZERO..hadoi...takkanlah belum ada lagi income... terus jadi tak bersemangat nak update blog..Bulan lepas laju jer masuk.

Malam tadi sampai jer Opis terus on laptop..Update facebook..mengadu belum ada income dari nuffnang, 5 minit lepas tu buka akaun Nuffnang terkejut jugak saya tgk income dah masuk tunggu untuk claim cheque jer. Gambar diatas adalah income Bermula 6 Mei Sehingga 19 Mei 2011. Kebanyakan Iklan start 1 mei dan ada yang start 7 mei...Alhamdulillah...antara banyak2 iklan.. iklan Nokia Mainstream Smartphones CPC LR yang paling banyak menyumbang iaitu sebanyak RM117.25.

Tujuan saya tunjuk income nih bukan nak riak ataupun menunjuk ka apa.. supaya korang semua lebih bersemangat untuk ber blog.

lastly.. Thank Nuffnang..dan yang paling special thanks kepada semua pengunjung blog dan semua Follower Blog Ukiran Cinta. Thanks juga kepada isteri tercinta yang sentiasa beri sokongan yang tak putus2 dengan minat saya nih. Korang semua memang best.. Thanks yer...

sentiasalah dengan Blog Ukiran Cinta dan Nuffnang...yeaahhh~!!!



4 comments:

  1. mmg boleh menjana pendapatan...

    ReplyDelete
  2. okey i have GA, tp saya nak cuba Nuffnang

    ReplyDelete
  3. tapi mengapa saya nak register nuffnang xboleh,bile masuk code kat bawah tu xleh...sape leh gitaw cam mane?

    ReplyDelete